Reklamace/ Vrácení

Vracení do 14 dnů

V případě doručeného poškozeného zboží, nás prosím neprodleně kontaktujte e-mailem: info@milocz.cz nebo telefonicky +420 723 312 745. 

Pozn. Může se stát, že je zboží poškozeno z důvodu nešetrného zacházení přepravcem, proto prosím zkontrolujte, zda balík nebyl poškozen. 

Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dnů, zašlete nám prosím se zbožím i vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku.

Výměny zboží nerealizujeme.

Reklamace 

Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Společně s reklamovaným zbožím nám pošlete prosím i vyplněný Průvodní dopis k reklamaci.  

V rámci našich služeb poskytujeme i nadstardartní servis, který se týká zboží u nás zakoupeného po záruční době. Pokud potřebujete opravit zboží, kontaktujte nás prosím e-mailem info@milocz.cz nebo telefonicky +420 723 312 745 a domluvíme se na následujícím postupu. Tato služba je zpoplatněna dle rozsahu oprav.  

Doplňující informace 

Zásilky neposílejte na dobírku. Reklamace, i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží a řádném zahájení reklamačního řízení. Zboží, které k nám pošlete bude po přijetí zkontrolováno a vyrozumění reklamace Vám odešleme do 30 dnů od obdržení zásilky. V případě dalších informací nás prosím kontaktujte e-mailem: info@milocz.cz

Kam poslat zboží?
 
Zboží ve všech výše zmíněných případech posílejte na adresu: Rybářské potřeby Milo, Hradská 107/21, Loštice 789 83